8 Şubat 2011 Salı

Dior 5 couleurs iridescent eyeshadow

  
                                     559 PARİSİAN LİGHTS
Ben pek far kullanan biri olmasamda, far almaktan kendimi alıkoyamıyorum:))Aldıklarımınsa böyle mini palet şeklinde olmasını daha çok tercih ediyorum..
Dior far paletleri bildiğiniz gibi beş adet fardan oluşuyor.Paletlerin renk seçeneği oldukça geniş.Hatta yapılarına göre sınıflandırılmış farklı serileride mevcut.Bu palet, ışıltılı seriden gördüğünüz gibi:)Farların yapısı yumuşak, içinde ince yapılı ışıltılar var, bakışlarınıza harika bi aydınlık katıyor bunlar..Tek başına sürerseniz kalıcılıkları kötü maalesef:( Bazla uygulanınca o sorun ortadan kalkıyor..Swatchlara geçelim;
Tek olarak swatchladığım; ortadaki renk:)Benim için özel bi renk bu..
Tek başına olan son resimdeki far, yine ortada olanı:)Işıltısının ve renginin muhteşemliğine bakar mısınız?Göz pınarlarına harika bi aydınlık veriyor...Diğer açık renklerde öyle ama bunun verdiği doğal ışıltı bir başka!
Bu biterse alırım diyemeyeceğim, bitmez çünkü:)Ama başka renklerini alır mısın derseniz, cevabım evet alırım olur:)

4 yorum:

  1. Güle güle kullan canım, renklere bayıldım :) Ama maalesef Dior farlarda kalıcılık sorunu var. Onu da bazlarla hallediyoruz neyse ki :D

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler bertacım..evet maalesef kalıcılık sorunu var:( dior gibi bi markadan hiç beklemezdim:))

    YanıtlaSil
  3. Dior farlar şimdiye kadar kullandığım en kötü, en düşük kalite fardı. Renk vermeyişini mi dersin, tozutmasını mı dersin, yoksa 0 kalıcılığını mı. Yazık

    YanıtlaSil
  4. Renkler çok güzelmiş, ama dior far paletleri kullandığım en kötü en az kalıcılığa sahip farlar. Bu yüzden diora ön yargı gelişti bende. Fırçayı değdirdiğim an parçalanıyor

    YanıtlaSil