11 Nisan 2011 Pazartesi

Dior skin crystal nude


Bu ara hep dior'dan gidiyorum ama bu yazıyı birçok kişi istemişti, aklıma gelmişken ertelemek istemedim..
Makyaj bazının gerekli olduğunu düşündüğümü söylemiştim sanıyorum.Buna rağmen baz kullanmaya hala alışamadım.Özellikle likit olanlara kesinlikle elim gitmiyor, unutuyorum:)Ama bunu aldığımdan beridir kullanıyorum desem yeridir.
Öncelikle resimde ilk dikkat çeken süngerin kirliliğinden bahsetmek istiyorum:(Dior, ürünlerine koyduğu süngerli nerde ne şekilde üretiyor çok merak ediyorum:)Şu kar beyazı üründen süngere bu renk nasıl çıkıyor anlamış değilim.Üründen desem, yüzüme sürünce tamamen renksiz olan bi ürün nası renk verebilir ki süngere?Sünger aynı zamanda durduğu yerde tüy topluyor, rengi değişiyor filan.Berbat ötesi bişey yani:)Ama bu ürünü başka neyle kullanabilirim bilmiyorum..

Üründen bahsedelim birazda:)
Bu baz kesinlikle klasik bazlardan farklı bi kere..
Mum gibi bi yapısı var, sürünce yüzünüze hiç renk vermiyor dediğim gibi
Doğal bi parlaklık veriyor
Yüzü yumuşacık, kadife gibi pürüzsüz yapıyor
Ten makyajınızın eşit dağılmasını ve daha pürüzsüz görünmesini sağlıyor
Bana göre kalıcılığada etkili
Yağlanmayıda dengelediğini düşünüyorum
Özellikle son iki yazdığım özelliğin kişiden kişiye farkettiğini unutmayalım ama:) 
Yani, kısacası çok çok sevdiğim bi ürün oldu.Biterse tekrar alacak kadar sevdim, yalnız bu arada başka bazlarıda denerim muhtemelen:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder